Perfectiunea se atinge prin atentia la detalii

Apus pe insula Corfu, aprilie 2010

Apus pe insula Corfu, aprilie 2010

Unele dintre cele mai frumoase amintiri pe care le am (cel putin deocamdata), tine de experientele din anii 2010 si 2011, experientele grecesti din Corfu si Thassos. In primavara anului 2010, nici nu stiu cum sa exprim, am avut ocazia sa experimentez si alteceva fata de ce am experimentat pana acum in turismul romanesc: vizitatea unor locuri superbe si cazare la hotel de 5 stele. Locuri superbe sunt si in Romania, sunt si hoteluri de 5 stele la noi, mai nou si in Iasi, dar deocamdata nu imi permit si nu vad niciun motiv pentru ca m-as caza la noi intr-un astfel de hotel.

In Grecia, in schimb, experienta a fost de neuitat. Pornind de la exteriorul hotelului, care nu lasa sa se inteleaga prea mult despre ceea ce te asteapta inauntru, trecand prin serviciile oferite, priveliste (in camera unde am stat trei nopti am avut parte de see view), pana la lucrurile marunte precum cafeaua de dimineata sau cum era lenjerie pat hotel: cred ca mirosea mai bine decat cele ingrijite cu drag de mama cand eram copil, dar nu stiu daca erau la fel de matasoase.

Am inteles atunci ca solutia pentru un serviciu ce tinde spre perfectiune este atentia la detalii.

Share Button

2 comments on “Perfectiunea se atinge prin atentia la detalii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *