Cand am auzit de cartea celor de la E-advertising am vrut de indata sa am si eu un exemplar. Ma consider norocos ca am primit `Domina topul motoarelor de cautare` inainte ca librariile sa epuizeze stocurile pentru prima carte SEO din Romania. M-a captivat inca de la cuprins si am citit pe nerasuflate introducerea.

E o carte bine organizata si nu te oboseste deloc. Am inceput sa o citesc din scoarta in scoarta de indata si am gasit lucruri noi si utile pentru orice business, dar, in definitiv, pentru orice internaut, cercetator, start-up-er sau pasionat de marketingul online. Mi-a placut ideea unei abordari holistice a procesului de imbunatatire a vizibilitatii online.

Citind cartea celor doi autori romani – Eugen Sotropa si Andrei Ursachi ‒ am reusit sa imi definesc mai bine o serie de notiuni pe care le utilizam doar ca un diletant. Acum limbajul meu legat de partea de marketing online s-a `optimizat` si imi pot organiza mai prompt ideile pe strategii SEO si sa imi definesc mai bine propunerile unice de vanzare.

Cand mi-am inceput afacerea acum zece ani nici nu existau printre antreprenori sintagmele astea complicate, dar atat de utile. Nici nu ma gandeam ca acest concept de SEO se va dezvolta atat de mult, incat sa devina in 2016 chiar cheia unui business de succes, fie ca e vorba despre o afacere online sau nu. In ziua de azi, daca nu esti vizibil online, mai bine pui lacat la afacere si te declari de buna voie in faliment.

Ii sfatuiesc pe toti cei care mai au indoieli sa faca rost de o carte SEO si sa vada negru pe alb care sunt beneficiile si avantajele unei strategii de optimizare SEO pe termen lung. Iar acum, `Domina topul motoarelor de cautare` este la indemna oricui doreste sa se informeze corect chiar de la specialisti cu experienta si cu o afacere de succes pe piata SEO.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *